dissabte, 13 d’octubre del 2012

Dimecres 26 de setembre Bagarchap (2160 m) a Chame (2679 m)



                                                                Renoi!!! Que es això???
-Sembla que la terra tremola-
-Ha estat la pèl-roja???-
-Crec que si, però no estic segura-
-Carai!!! Quin rot-
Endrapem l’esmorzar, que avui ens farà falta, la sopa d’all m’escalfarà el cos i l’aler, així aniré deixant rastre durant el camí, si em perdo em trobaran fàcil.
-Ostres!!! Un altre cop??-
Nena, si en algun moment he tingut un pensament impur, acabes de tirar-lo per terra.
A saber que t’hauràs empassat per tossir d’aquesta manera.
No em faig a l’idea dels canadencs, tant refiats ells i elles, i fent aquestes demostracions de les seves habilitats guturals.
Si no en teníem prou amb el concert de rots a càrrec de la solista de la filharmònica de Txogrono-entero...
-Que diu aquesta??? Que no gut???
Doncs si no gut, fotem el camp, que un tracte es un tracte, així que ni un cèntim més del que vam parlar
La mestressa de l’hostel ens vol cobrar les patates a preu d’or i la resta de menjars.
El preu de l’aigua puja en la mateixa proporció que l’alçada sobre el nivell del mar.
-Aquest paisatge es brutal!!!-
-Aguaita “pomeitors”-
-25 rupissss una mansana?-
Vergonya de pomes que al meu poble no se les mengen ni els porcs, però.. em de carregar piles.
Un cop al guest house, cal a la dutxa a fer la bugada i treure’m de sobre aquesta olor de ranci.
Renoi!!! Algú ha vist el wàter per ací?
El de BilbaU, no ha dit ni piu, doncs jo tampoc, així ragi gel per la canella.
Aquest poble de Chame es grandet.
-Anem a fer una excursió i a veure si trobem un “guifi”-
Fet, tots 7, 3 de camaculandia i voltants, 2 de Canada, que en lloc de dir Toronto, com tothom sap, diuen Txogrono, 1 de BilbaU i el d’Almacelles, anem a conquerir aquesta colla de muntanyesos.
-M’he pogut connectar!!! Ací hi ha un “guifi”-
L’Èlia, que fa anar la mollera, ens regala el” paswort”
-He ficat Annapurna, amb dues “n” i m’ha connectat!!!!-
Ja ens veieu a tots afanyats mirant “guaxapis”, mails, “feisbucks i el sumsun corda. Han estat 15 minuts frenètics fins que el Visitors Center ha apagat les llums a l’hora en punt i la joia s’acabat de cop.
Apa, a fer nonones que el gall ja fa estona que no canta.










Aiiinyss, María!!!!