dijous, 18 d’octubre del 2012

Dimecres 3 octubre Thorung High Camp (4850 m) Thorung Pass (5416 m) Muktinath (3800 m)



Tot i lo grans i fets a tot que estem, avui ens han caigut llagrimetes i mocs. Ja veieu quina ximpleria, tots cinc un cop fet el cim em esclatat d'emoció i l'agua queia per les nostres cares com si fóssim Magadalenes.
Aquest ha fet trampa, ha pujat amb un 4x4
Nois, traieu l’estelada, Catalunya triomfant, tornarà a ser rica i plena, punys en l’aire, la bola del Món del Joan i l’Èlia, que s’han trobat a lo Pretty Woman, (que bonico, sniff, sniff) els israelianos, els xinorris, els de la Merkel,, en hi ha per triar... que no os o podeu imaginar. Per ser que els albergs tenen capacitat per 120 persones, no se pas d’on ha sortit tanta gent.
-Jo vull una foto ací!!!-
-I jo també-
Fiqueu ordre que hi ha llista d’espera.
Això es com si fos la nit de cap d’any
La Marion i el seu marit, del país de la Merkel, també han arribat. Son dos professors que gaudeixen d’un any sabàtic. D’això en dic jo aplicar mesures d’austeritat.
Ella se’n recorda de la meva arribada al Tilicho, de lo fotut que em va veure i com em queia el moc. Senyora entranyable. Tots els meus respectes i més endavant ja li enviaré dades per que pugui fer el Camí de Sant Jaume, tal i com vam quedar.
El Galder deposità sota una pedra la foto que duia amb el seu avi. Així, d’aquesta manera li ha fet un homenatge i feta realitat la promesa que li va fer de pujar un dia a més de 5000 metres sobre el nivell del mar.
I després d’una pujada, què toca? Efectivament, sou llestos eh punyeteros???, baixada.
Aquesta a la moxilla, farà cap al menjador de G.P. de R.
Als menys, esglaons no en em trobat, però ha estat un descens brutal on em descobert, després de tants dies de pujada, nous bocins de carn del nostre cos.
I tot i ser baixada Muktinath no arriba mai caram!!!
-Vamos a ver este hotel a ver cuanto cuesta-
Res que el tio no baixa del ruc. Clar, com te un premi de no se que d’Àsia, va de sobrat.




-Doncs adeu siau!!!-
Aguaita quin colorido te aquest. Hostel Bob Marley. Je, je, je, amb la plantes verdes de cinc fulles per branca que hi ha ací, ves a saber que deu haver ací.
Dons si el títol promet, la pinta de l’amo, no os la perdeu. Amb una faldilla, les ungles dels peus i les mans pintades de colors diferents, amb un mocador al cap... Travelo segur!!!
-Esto tiene muy buena pinta, no???-
-Pues si, majo si es. A ver cuanto pide el sujeto este?-
Ens em fet uns negociadors de primera. Total, a dormir de franc, a canvi de menjar. Mol be i a sobre, aigua calenta les 24 hores, i a sobre està molt net.
Pues padentro (tojunto)
Aquesta tarda, a gaudir, em de celebrar la gesta aconseguida i o farem amb.... tatata tachin!!!! Amb unes birrotes de les del país que son de gairebé 700 cc. Toma ya!!!
A mi que me les portin prop de l’habitació si no hi ha ningú que em fiqui al llit, que jo amb un quart d’aquestes, ja faig.
I així de satisfet i calentet (amb estufa de butà) a fer nonones que demà serà un altre dia.