dissabte, 13 d’octubre del 2012

Dimarts 25 de setembre Chamche (1430 m) a Bagarchap (2160 m)


Amb la d’aigua que hi ha per tot arreu, fins i tot per tornar a omplir la Bassa del Molí, altre cop resulta que quan vas al “cuarto” fosc en raja un filet o de vegades ni això.
Així es que quan et decideixes a entrar, costa obrir la porta, degut a la densa flaira que hi ha acumulada, aguantant la respiració i ficar-te en posició de “Karate Kid 9” per evitar al màxim qualsevol tipus de contacte amb les peces de l’ull negre que hi ha al terra.
Altre cop amb el Joan ens em ficat sota una fall que em trobat al mig del camí, aquesta més potent que la d’ahir, com per entrar-hi am xixonera, tot i això, un plaer.
I fart d’arròs, que fa allò gros, i fideus, avui em posat en marxa l’operació tachin tachannnnn!!! TRUITA DE PATATES!!!
-          Aqui si que vamos a poder hacer la tortilla-
-          Venga, los "spikinglis" que vayan a negociar con el Ferran Adrià del restaurante-
A l’hotel, “mismo táctico” dormir gratis, pagar comida.
-          En aquesta cuina, hi ha mes animals vius que morts-
Amb el sostre ple de penjolls de carn de yak o ves a saber, no estic per fer una anàlisi de l’ADN del que penja, que s’estan afumant entre altres especies que viatgen d’un lloc a altre, em preparat dues truites de patata que en aquest racó de Món ens han deixat les panxes plenes i agraïdes.
Au!!!, a “vere” amb quina ens en surt el dia de demà.
Naniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitt!!!











Aguaiteu quina verdor